Dergi Kapağı Yapma!

www.magcover.com - Dergi kapaklarını çıkmak istiyorum, efendim ben tam kapak kızıyım niye beni görmüyorlar mı diyorsunuz işte çözüm bu site. Kendi derginizin kapağını kendiniz yapın.

Sizde rahatlıkla kapak kızı veya kapak delikanlısı olabilirsiniz. Basit bir arayüzü var zaten sitenin, ilk girişte "CREATE" diye bir buton göreceksiniz. Butona tıkladıktan sonra ufak bir yükleme anından sonr akolaylıkla kapağı yapmanızı sağlayacak bir arayüz yükleniyor resminiz yükleyip yazıları düzenleyerek kapağınızı yapabilirsiniz.

Tabi sitede kapak düzenlemesini hemen yapabiliyorken kaydetme işlemi için üyelik istiyor bunuda dip not olarak düşelim. Yukarda gördüğünüz örnek gayet kaliteli görünüyor bence. Site bunun yanında belli ücret karşılığında bu resmi mouse pad veya bir tablo şeklinde size gönderebileceğinide söylüyor bilmiyorum ben onların yalancısıyım.

Yorumlar

Yorum Gönder